Babymom07 bu yıl hamilellik aşırı zor ya kime dönsem illaki bi sıkıntı bişey oluyor diyor bnm hsmileliğim başından beri çok kötü geçiyor 5 ay mide bulantısından eridim duymadığım söz laf kslmadı,şimdide doğum korkusu,eşim çalışmıyor şuan doğum yaklaştı geçim sıkıntısı allah sonumuzu hayr etsin yinede çok şükür