Cennetkusu192 Hanımlar koldan tansiyon aleti kullanıyorum aşırı başım ağrıyor çatlıycak gibi 24+4haftalık gebeyim Degerler den anlayan var mı 100/57/85
Hayatinmelodisi Cennetkusu192 10 a 5 gebelikte normal bi tansiyon. Çok kötü olursanız parol içiliyor gebelikte içip dinlenin bari
myavocado Cennetkusu192 normal ilk değer 130-140lara, ikinci değer de 90-100lere çıkmamalı. Üçüncü değer zaten nabız atışı.
lena1234 Cennetkusu192 13/9–14-9 tansiyonlarla geziyorum :) 16 olana kadar acile gitmiyorım rahat olun
Cennetkusu192 Hayatinmelodisi teşekkür ederim ilk defa bu kadar kötü oldum direk ilaç içmek istemedim farklı bir durum olabılır diye ama normal olduguna sevindim
Mlsaa99 9-5 10-5 bunlar cok normal gebelikte dusuk tansiyondan korkma yuksek tansiyondan kork. 13-14 lere gelince büyüğü sıkıntı ama küçük olan 5 olduğu icin biraz seni sersemlemis gibi yapabilir hafif tuzlu bir ayran dene canim