iiremgrzbyr Aeell aynısı bende de oldu şimdi söylendim hatta gündüz birşey yok gece karnım sertleşiyor 😃 nefes darlığı bende de oluyor bazen bence büyüdükçe oluyor ilk hamileliğimde ilerleyen hafta olmuştu nefes darlığı aynı haftayız 🥰
Cihangir09 Aeell 19dayim bende 16dan beri yaşıyorum bu durumu kasılma bu oluyor işte ben doktora söyledim magnezyum verdi aman aman iyi geldi diyemem ama haftaya ayrıntılı ultrason da tekrar söyleyeceğim
Medinedemrl Karın gerildiğinden dolayı oluyor demişti bana doktorum bende 26. Haftaya gireceğim bende de oluyor sürekli. Hele de uzun süre ayakta kalırsam ya da yürürsem beraberinde bel ağrısıyla çok sık oluyor. Korkulacak bir şey yoktur zannımca.
Medinedemrl Busrra06_ Ay olmaz mı oluyor hemde çok acıtıyor bir de haftan iyice büyüdüğünde daha çok zorluyor 34 haftalık olacağım günden güne başedilemez bir hal alıyor o batmalar ağrılar kasılmalar.
Busrra06_ Neferut benimde oluyor böyle hareket ettikçe acıtıyor değişik bir ağrı da çok ayakta kaldım ev isi falan yapmıştım 27 haftaligim ondan mi acaba
Busrra06_ Medinedemrl uzun süre ayakta kalmıştım o yüzden olmuş olabilir mi. Gece oldu sabah kalktığımda böyle bir yere kramp girer ama geçince bir sızısı kalır ya öyle oldu sizde de oluyor mu ilk defa bu kadar oldu 27 haftalik gebeyim
Medinedemrl Evet olabilir ilerleyen haftalar da o ağrı iyice bele ve kalçaya da yayılmaya başlıyor. Magnezyum kullanıyor musunuz? Her akşam 1 adet maden suyu için gerçekten çok işe yarıyor bu şekilde ağrılarda vs ben çok rahatlıyorum şahsen.