durugunes1 Gebelikte saçlar gürleşir diyorlar ama saçlarım duşta ayrı çıkınca tarayınca ayrı abartısız iki avuç saç çıkıyor toplam her seferinde napıcam yaaa saçsız kalıcam bu gidişle😔
esraserdar34 durugunes1 benimde ilk zamanlar öyleydi ikinci trimester da gürleşmeye canlanmaya dökülmemeye başladı. Kullandığımız onca vitamin takviye sayesinde gebeliğin ortalarında düzeliyor
iiremgrzbyr durugunes1 saç dökülme şuan aşırı değil normal de de biraz dökülüyordu ama sorum şu hamilelikte saç kesilebilir mi saçlarım çok uzadı doğuma kadar baya bir uzar
merimiri durugunes1 ilk trimester da çok dökülüyor cnm ben sürekli saç topluyordum sonra azaldı çoğaldı gürleşti kalınlaştı doğumdan sonra yeniden dökülecek diyorlar 🤷🏻♀️ tamamen hormonal değişimler
durugunes1 esraserdar34 ayyy inşallah benimde düzelir çok üzülüyorum insan öyle gördükçe canı sıkılıyor
esraserdar34 durugunes1 benimde canım sıkılyordu hatta diyordum kesin benim bebeğim saçsız olacak 😂 ama öyle olmadı çok şükür baya saçlı doğdu
durugunes1 esraserdar34 hahaahha valla şimdiden emzirmeyi düşünüyorum allah nasip ederse emzirirkende dökülüyormyş ya iyice kafam açılacak heralde diyorum 🤣
iiremgrzbyr durugunes1 ah şu batıl inançlar saç kesilince bebeğin ömrü kısalır derler ya hep o aklıma gelir