esdemiralay Kardelen92 uygulamaya göre 52 gün ama ben 40 hafta durmaz diye düşünüyorum hep 37-38 gibi olur diye hissediyorum sağlıkla gelsin inşaallah bebişler ❤️
esdemiralay Kardelen92 İlki gebelik sonlandırma olmuştu 28 haftalık bir normal doğumum oldu bebeğimin başı 32. Haftaya uyumluydu onda suni sancıyla doğum yaptım. Bakalım bunda daha hızlı olur açılman dedi doktor inşaallah öyle oldur 🥹
06Canan Kardelen92 normaldi canm sezeryan olsaydı 38 de hemen aldırırdm bu sefer çok ağır geçiyor hamileliğim
gzm_42 Kardelen92 harika ama bı o kadar zorlanıyorum ben bide evde 5 yaşında oğlum da var hiç dinlenemiyorum malesef 🥴 bunlarda erkek tek yumurta ikizleri canım peki sizin cinsiyetler ne 😍
Kardelen92 gzm_42 maşallah Allah bağışlasın cnm ben kendim ikizim benm bi 4 yaşında kızım var bitane daha kız gelcek nasipse benm ikizlerim olmadı annemde var bende de ikiz olurmu acaba diye düşündüm ama olmadı