Kızlar bugün dışardaydım baya gezdim arabaya geldik oturdum inanılmaz vajinam acıyor. Normalde de bazı günler böyle ağrı acı oluyor bazen olmuyordu artık korkmaya başlıyorum bebeğim çok mu aşşağıda anlamadım ki aşşağıda da hareket hissediyorum yukarda da nasıl oluyor anlamadım eve geldik 1 saattir uzanıyorum kalktım yine acıyor 33 haftam. Geçen haftalarda böyle ağrı olmuştu ama hafiflemişti bugün daha acıyor.
Bir de bebeğim makat gelişti geçen haftalar dönmüş ağrıyı ona bağlamıştım. Şuan da böyle ağrıması normal mi acaba yürüyemiyorum