Kızlar ne oldu bugün anlamadım sol kassığım ve sol bel kısmım ağrıyor sol kassığım aşşırı sancılanıyor bebeğimde bugün maşallah çok hareketli bütün gün yattım ara ara adet sancısı gibi sancı giriyor sol kassığıma akşam ezanında da abdest almaya kalktım baktım burnum kanadı yüzümü yıkayıp kanı durdurduktan sonra tekrar yattım şuan biraz sancım var eşim ısrarla hastaneye gidelim dedi ama ben kendi doktorum dan başka bir doktora gitmek istemediğim için kabul etmedim yarında devam ederse doktoruma haber veririm şansıma araya hafta sonu girdi bu bebeğimden önce 2 defa düşük yaptım şimdide çok evhamlıyım bi yerim ağrıyınca çok korkuyoruz bu arada 19 haftalık olduk eşime iyiyim dedim iyimiş gibi davrandım o işe gitti aklı bende kalsın istemedim bebek geliştiği için mi oluyor rahim büyüdüğü için mi oluyo yoksa başka bi sebep mi var bebeğimin kımıldamasında sorun olmadığı için biraz içim rahat ama burnum neden kanadı onuda anlayamadım