Marguerite Kızlar bugün karnımda sertleşme oluyor diye doktora gittim bebeğin kafası aşağıdaymış açılma yok çok şükür ama korktum🙁 doktor iğne verdi. Böyle birşey yaşayan var mı? 23 haftalığım.
KezbanAyhanKorkmaz Marguerite evet canım benimde öyle 24 haftalıkken oldu ama bende açılmada vardı sancıda oluyordu.O verdiği iğne rahimi rahatlatan gevşeten bi iğne kullan birgün sonra karnında sertlik kalmayacak ve çocuk hareketlenmeye başlıcak döncek karnında.
Mom_O Marguerite benimde 6. Ayın ortalarından beri doğum pozisyonunda ama çok şüküraçılmam falan olmadı canım korkma allahın izniyle bi şey olmaz inşallah.Tabi yine de dikkatli olmakta fayda var.Benim doktorum bol bol istirahat demişti...Şuan 36dayım
Marguerite Çok sağolun kızlar ya inşallah sorunsuz atlatırız hepimiz sağ sağlim alırız kucağımıza bebeklerimizi biraz içim rahatladı korktum çok çünkü bugün 🙁 Mom_O KezbanAyhanKorkmaz