Selimetaskin zorunlu mu oluyorsunuz? Ben suan 36dayım gecen hafta 35te rutin kontrolüme gitmistim doktor bana bebegin bugün dogsa zorluk cekmez,sıkıntı yasamaz demisti..
yani riskli bi haftada degilsiniz 37den sonra her an normal dogum beklenebiliyor zaten🤗