Mrv-Aksy ayse0_ büyüdüğü ve tüylenmeye başladığı için kaşınıyor ama kaşıma nemlendir ve avuç içinle ov
Letubra ayse0_ bende ilk aylarda tüylerden yüzünden kaşıntı olmuştu. 38den sonrada çatlaklar yüzünden kaşınıyor. İyice gerilen karnı kaşımakta çok zor değişik Bi kaşıntı. At kılı fırçayla kaşıyıp yine Bi ümit krem yada yağ sürüyorum iyi geliyo