anka01 canım Acıbadem maddi kaygıları olan bir hastane hiç beğenmiyorum. Tamam paranı al ama gereken ilgiyi de göster yani. Ben üniversiteden bir profesörle çalışmıştım, hastane ayrı parasını aldı , doktora da ayrı ödedik ama hiçbir şeyden memnun kalmadım. Şu an tayinimiz çıktı başka şehirdeyim ancak buranın imkanları hiç yok denecek kadar az. 2. Tüp bebek için yine adanaya geleceğim çünkü memleketimiz Adana, gönül isterdi ki başka şehirlerde deneyeyim. Ben 2. Denemeyi başkentte deneyeceğim çünkü orası eğitim ve araştırma hastanesi. Bizim embriyolar ilk günden fazla hücrelere bölünmüş, ilk kez karşılaştıklarını söylediler. İhmal mi yoksa gerçekten mi öyle hiçbir fikrim yok. Sonrasında genetik testler de verdik şükür temiz çıktı. Bir de sperm DNA hasar testi vereceğiz kafamız rahat etsin. Eğer aynı şeyleri yaşarsak araştırılsın istiyoruz o yüzden başkenti seçeceğim. Pınar hanım varmış orada. Onu araştıracağım