Tugcez canım çok kıymetlidir,evhamlıyımdır,paniğimdir..Ancak hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren bana bir enerji bir cevvallik gelmişti🫣 eşimin görevinden dolayı herseyim tek başıma geçti hamileliğimde doğumumda bile son anda sabah geldi annemle kayınvalidem.Herkesin aklındaki tek soru acaba nasış bir süreç bizi bekliyor eyvah yandık!!! Amaaa gel gelelim görev yaptığımız Muşta aralık ayı -30 derece vallahi öyle güzel doğurdum 🧿 öyle güzel sezaryen hikayem var çok şükür.doğurdum uyuşukluğum geçti üstümü bile kendim giyindim binamızda elektrikler kesikmiş 5 kat sezaryen sabahı merdiven çıktım 2.günü bebeğimle dans etmeye başladım 7.günü bebeğimi kendim yıkadım 20.günü dikişlerim toparladı 1 ay sonrada yüz üstü yattım kırkım çıktı adet gördüm..kimseye kulak asma kimsenin senin üzerinde evham oluşturmasına izin verme prensesler gibi gir cık doğuma anın tadını cıkart 🥰🥰🥰