Canım bende de aynı durum vardı dün geçmeyince hastaneye geldim NST çekildi Sancım çıkmadı alttan muayene baktı açılma yok sezeryanlıyım diye rahim yırtılması olabilir dedi yatış verdi şu an hastaneden yazıyorum idrar testinde enfeksiyon çıktı o yüzden bel ve Kasık ağrısı Çekiyorsun dedi tekrar NST’ye bağladı çok az sancı çıktı büyük bir serum takılı şu anda 34 hafta dört günlük gebeyim