Kızlar Adet tarihine göre 7 haftalık hamileyim. Bulunduğum sehirde randevu bulamadım. Haftaya cumaya buldum sabredemedim acile gittim.bugün devlet acilde keseyi göremedi doktor. Beta değerine baktı 15 bin çıktı 7. Haftada ve bu değerde ultrasonda görmemesi normal mi😔