Liders son 3 yılım hep aglamakla gecti emin ol. Ne zorbalamalar ne dişlanmalara maruz kaldigimi bi ben bilirim bi Allah. Ayrica 1 yil 10 yıl cok sey fark eder onu soyleyeyim. Igneler kontroller hic bitmicek ki. Hamile kaldim günde 4 igne vuruluyorum haplar fitiller saymadım bile. Cok isyan ettim zamaninda ama yoruldum. Sirf cocugum yok diye arkadasım ‘herkes cocuguyla gelcek’ bahanesiyle benle esimi cocugunun dogum gunune cagirmadi ki hep oturup kalktigimiz insanlar. Esimin en yakın arkadasi bebegi olacagi zaman iş zamanı esimin is yerine gidip yok ben daha istemiyodum yok hemen hamile kaldi benim karı yok nasi bakcaz vs vs seyler soyledi eşime. Evimize gelip (tedavi gordugumuzu bildikleri halde) ‘ ayy cok sanslisijiz biz uyuyamiyoruz cocuktan bide bezi mamasi cok masraf ’ diye poz attiklarini bilirim.. BUNLARI YAPANLARIN HEPSI SOFRAMA OTURMUS INSANLAR… ve daha anlatamadigim bir suru şey…. tüp bebege gecmek de kolay olmadi kaynanam esimi doldurdu yaptirmayin diye, sonra esim agzindan kacirdi bosanma asamasina geldik… yaaa daha nelerr neleeerr… bunlari neden soyledim yalniz değilsin bil diye söyledim.. en son çare tüp bebek. Onu mutlaka deneyin. Olacaktık Alllahin izniyle ben inaniyorum.. dualarim seninle ve bu yolda gözyaşı dökmüş tüm kadinlarla.. ben yaşadıklarımı unutmadım asla da unutmam…