Masal7778 5+5 günlük gebeyim keseyi gördük bebek ve kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi. İlk gebeligimde mide bulantısı uyku hali yorgunluktan ölüyordum bunda resmen hiçbir belirtim yok gibi korkuyorum böyle olupta sağlıklı gebelik geçiren var mı acaba ?
Sevcan62 Masal7778 her gebelik aynı olmaz hiç bir belirtim yoktu kaşık ağrısı göğüs ağrısı dışında bir kere kusmadım adetim gecikmese hamile olduğumu anlamazdım 37. Haftaya girdik
Merve_kucuk Masal7778 böyle olupta sağlıklı gebelik geçiren var mı acaba ? Sorunsuz hamilelik geçirmiştim
Sevcannnnn Masal7778 ben 12. Haftama gircem sık idrardan başka bi belirtim yok hiç kusmadim iştahım var bulantım yok
Meryem345 Masal7778 bende kalp atışı daha duymadım ve aynı sizin gibi tedirgin oluyorum benim belirtilerim var fakat yine de boş kese konusunda korkuyorum en son bi boş kesem oldu düştü kendi ama suan 7. Haftam bitti henüz bisey yok eğer olsa kanama olurdu diye de düşünüyorum bilemedim bende 😔
Birikii 2 hamileliğimde de sıfır belirti ikincisi ikiz olmasına rağmen bulantı kusma aşerme hiç birini yaşamadım yani karnım çıkmasa hamile olduğumu bilemicem 😀
Masal7778 Birikii çok teşekkür ederim içimi çok rahatlattiniz ben ilk bebeğimi belirtilerim kaybolduğu da kaybetmiştim bunda da hiç belirti olmayınca çok korkmuştum rahatladım şimdi 🤗
Masal7778 Meryem345 bende aynı şeyi aklıma getiriyorum inşallah öyle birşey yoktur rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah
mnk_brlce1 Meryem345 O korku hep oluyor sanırım o 1 ay kontrol aralığı gelmek bilmiyor keseyi görüyorsun kalp atışını da duysam rahatlicam diyorsun onu duyuyorsun acaba iyi gelişimi nasıl diyorsun ben de tedirginliği atamıyorum bir türlü
Gizeminannesi Masal7778 benim de ilk gebeligim o kadar güzeldi rahattı ki bu gebeliğim de mide bulantısı, yorgunluk,bitkinlik sinirlilik ve herşeye bahanem çoğaldı ağrılarda cabası bu gebeliğim zor geciyor gibi 🤪
2633 Masal7778 beeen 😂 bı kaç ay önce aynı postu bende açmıştım ki gebelik ilerledikçe biraz biraz belirti oluyo mesela 9.haftadan itibaren bende bulantı olmuştu 2 hafta çok zorladı sonra tekrar belirtiler kayboldu 12yi doldurdum şükür 🥹