dlrbdrd kendinize de kızmayın bir şey olmamıştır ben üç saat yolculuk yaptım geçen hafta mecbur arkadaşımın nişanı vardı gidip orda da oturdum tüm gün ve hissedemediö karnım sertleşti hep bunlar yorulunca da olabiliyor sonra rahatladım çok şükür ama bir daha da yormam kendimi dedim/ siz ve bebeğiniz önemlisiniz