Merhaba ben 10. Haftamdayim ama başımı kaldıramıyorum sürekli uyku hali uyuyamıyorum ama yatma isteği yemeği falan zar zor yapıyorum erkenden yatmayım diye parka çıkıyoruz eşimle temiz hava alalım diye bu normal mi resmen hasta gibiyim kafamı kaldıramıyorum