Kızlar ben 6. Haftadan itibaren progestan fitil olarak kullanıyorum. Şuan 14. Haftamdayım. Fitili koyarken bu aralar düşüyor yani itekliyorm ama kayıyor neden acaba bnde korkuyorm koyarken önceden direk koyardım kayma düşme yapmazdı şimdi neden öyle oldu acaba? Birde kanamam oldu çok az doktora gittim kanamanın nereden olduğuna bakabilmek için alttan muayene etmek zorunda kaldı ve biraz canım yandı şuan peceteye kan geliyor bu normal mi tahriş olmuş olabilir mi ?