Acarnesli benimde tam 32. Haftada başladı doktorum erken doğum olabileceğini hazırlıklı olmam gerektiğini söyledi. 2 haftada gelişim geriliği vardı çok üzülmüştüm. Bebekte kilo alımını yavaşlatır demişti doktor her muayenede kordon kan akımına suyuma falan baktı. Benim yaşlanma hep 1. Aşamadaydı hiç ilerlemedi. Erken doğum olur dedikleri bebeğimi 40+3 te doğurdum daha gelmeye de niyeti yoktu sezeryan le doğum oldu. ZYıf bebek grilik var dedikleri bebeğimi de 3500 doğurdum. Yani demem o ki kendinizi üzüp sakın stres yapmayın ben kendime son aylarımı zehir ettim düşünmekten üzülmekten. 🦋