Sumruhazal yokusbebek merhaba bende 32 haftalıgım 33 de kontrolum var acaba banda verir mı nst gırdınız mi bırde özel mı Devlet mı doktorunuz şimdiden teşekkür ederim 😇
yokusbebek Sumruhazal Merhabalar 🌸 Özele gidiyorum. Ben kendim sezaryan istiyorum. O nedenle bu kadar erken verdi doktorum.