Selam canım anneler nasılsınız, inşallah hepimiz iyiyizdir. Sizlere bir sorum olacaktı o kadar heyecanlıyım ki😍 Doğumuma çok az kaldı eli kulağında, içim içime sığmıyor öyle mutluyum ki🌸 Sizlerin doğumu nasıl başladı kızlar, bir anda mı başladı sancılarınız yoksa birkaç gün önce sinyalleri oldu mu. Sancılar tam olarak nereden geliyor kasıklardan mi belden mi ayy 🥰 💞
Dinlemek istiyorum hikayelerinizi😍🌸🌈