Ayse0575 Merhaba kızlar 8+4 haftadayız. Ara ara kas ve eklem ağrılarım oluyor. Benim gibi ağrılar yaşayan oldu mu?
Nissyoo Haftadayım bacaklarım çok ağrıyor doktor magnezyum başlattı henüz geçmedi üç gündür kullanıyorum bakalım😕
Ayse0575 Nissyoo bizimde pazartesi günü kontrolümüz. Ellerimde, ayaklarımda ve bacaklarımda sızı şeklinde gelip geçiyor. İnşallah tamamen geçer ağrılarımız sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻
Nissyoo Ayse0575 hamilelikte oluyormuş bu ağrılar inşallah geçer ağrılarımız🌸 doktorunuza sorun mutlaka magnezyum başlatır o da size