Üç gündür bacağımın arkası inanılmaz kaşınıyordu sinek ısırığı sandım ama gittikçe çoğaldı sonra bugün farkettim omzumun arkalarına doğru da sinek ısırığı gibi kızarıklık çıkmaya başlamış ve çok kaşınıyor alerji gibi de duruyor ama bilemedim var mı hiç böyle kaşıntı başına gelen 🙇🏽♀️