seda_ay Kızlar bugundne itibaren iki düşüğüm oldu biri boş gebelik diğeri kimyasal gebelik neden böyle olduğunu araştırmak için hangi bölüme randevu almam lazım
Ayse0575 seda_ay genetik bölümü araştırıyor benimde 2 kaybım oldu. 2’sininde 9 haftada kalbi durdu. Genetiğe gittik pıhtılaşma çıktı. Şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Mlsaa99 seda_ay benimde ilki kimyasal sonrasi bos gebelik oldu. Doktorum bunun arkasi saglikli gebelik dedi dedigi gibi de oldu ama her gun kan sulandirici igne vuruluyorum
seda_ay Pamuksekercim yerleşme kanaması sandım ogleden beri ilk pembe kahverengiydi sonra kirmizilasmaya başladı hastaneye gittim fazla değildi aslında peçete sildikce geldi ama vajinal baktılar kese vs bebek yoktu kan testi için kan aldılar birde sonuç cikicak büyük ihtimal kimyasal dedi
Pamuksekercim seda_ay benimde 9 haftaligiz ama 6 haftalık bebek gelişmemiş yani sağlıksız dediler kahverengi akıntım geliyordu şimdi kırmızı ya döndü ondan sordum pazartesi günü tekrar hastaneye gidicem düşük olmazsa kürtaj olcam
Ayse0575 seda_ay siz yine ayrı ayrı alın eş olduğunuz için zaten birlikte giriyorsunuz. Ama ayrı ayrı alın ne olur ne olmaz bazen gıcıklık edebiliyorlar
Ayse0575 seda_ay inşallah. Umutsuz olmayın pozitif bakmaya çalışın. Sizi çok iyi anlıyorum insan kabul etmek istemiyor ama öncelik sizin sağlığınız her zaman.Allahım sizede en kısa zamanda sağlıklı bir bebek haber almayı nasip etsin🤲🏻