Reina
Şöyle ki,kardeşine hamile olmam kızıma bakamayacağım anlamına gelmez.Ben hamilelikten dolayı daha mı stres oluyorum tahammülüm mü düşük, bunu düşünüyorum ve de Daha sağlıklı bir şekilde baş edebilmem için öneri tavsiye istedim.Yoksa düzene girmeyecek zaten hiçbir zaman,çünkü büyüyorlar.Her yaşın her dönemin zorluğu olucak.Mesela sendrom olarak 2 yaş yok ki sadece.3 yaş var.4 yaş var.Okul dönemi var.Daha gidecek çoook yolumuz var güzel yarim dediği gibi sanatçının:) O zaman hiçbir zaman kardeş düşünmemiz gerekirdi☺️🙌