senatss Kızlar BAT 3 gün sonra şu an test yapsam çıkar mı yoksa adet gecikmesi olduktan 10 gün sonra mı yapmalıyım
yokusbebek senatss Benim regl gecikmesinden 3 gün sonra yapmıştım. Silik çizgi çıkmıştı. Ama reglinden önce yapıp çıkanlar da vardı burda.
Oyku3005 senatss benimde bat 3 5 gün önce öğrendim pazartesi gibi yani sizde test yapın inşallah vardır bizede haber edin☺
Nissyoo Ben reglime beş gün kala hergün yaptım nerdeyse ama çıkmadı reglim bir gün gecikince yaptım silik çıktı o yüzden reglinizin bir gün geçmesini bekleyin daha kesin olur ve stres olmamış olursunuz🌸
Oyku3005 senatss lazere gıdecem diye bakım belki çıkar dedim ve çıktı adetin 7.günü ilişki oldu herhalde ozaman tutmuş 🫣 29 unda test yaptım ve baltım 2-3 dk içinde sıkıntı 5 dk içinde tam belli oldu ertesi günde kan verdim birdaha test aldım oda daha belirgindi işte sizde bir bakın🥹