Minigimminigim11 Adalet66 bizde haftalık olduk evde olunca bulantı var evde olmayınca hamile olduğumu bazen unutuyorum
gzmysn Adalet66 bizde bebisimle 10+3 olduk bulantilar devam ara ara kasik agrisi oluyor bulantilarin gecmesini dort gozle bekliyorum ☺️
Sarekrts Benim de bulantılar gittikçe arttı 7 kilo verdim yediğim çıkıyor tansiyonum çok düşüyor ne olacak böyle 😞