MerveTaer canım bizde tüp bebek yaptım. Bizimkiler hatta ikiz transfer edilen iki embriyoda tuttu. 4. Ayımıza kadar takibi yaptırdık, oda düşük tehlikesi nedeniyle, ama şimdi kendisi dedi. Ki Bahçeçi kliniğine gidiyorduk. Doğumda yaptırıyorlar, artık bize gelmenize gerek Yok normal bir kadın doğumu ya gidebilirsin. Çünkü artık süreç aynı oluyormuş. O yüzden madem böyle bir tavır alkış. Sorma bile değiştir.