Annelikyolundabiri çalışan insanlar güler yüzlü bir yabancılık hissetmiyorsun hiç çocuğun yoksa ücretsiz bende pcosum ilk aşılamam tuttu ama sağlıksız gebelik geçirdim herkesin tedavisi kişiye göre değişir o doktorunla sizin aranızdaki tedaviye bağlı şimdi ikinci aşılamamı yaptırdım bakalım bekliyorum araştırmayı da üniversite hastanesini de fikir alabilirsin yararı dokunur umarım