Kızlar 6+4 üm geçen haftada olmuştu dupbaston kullanıyorum. Bebeği va gördük kalp atışı dinledik bir sıkıntı yok dedi normal dedi doktor olması. Ama ara ara yine iç çamaşırıma sürüntü gibi kahverengi lekelenme geliyor ve korkuyorum yine de. Gün içinde dinleniyorum ara ara ayaktayım. Ne önerirsiniz? Geçer mi böyle olanlar yazabilir mi? Ben hiç rahat davranıp yürüyüş vs yapmayacak mıyım, korkar oldum hareketten