Buraya gebeyim diye kayıt yapmak için heyecanlı bekliyordum. Transferimin 8. Günü bugün. Dün ve bugün idrar testi yaptım negatif çıktı… ve gidip kan verdim sonuç 2 😥 bundan önceki transferimde bebek 8. Haftada kalbi durdu kürtaj olmuştum. Dr fazla kazımış dedi transfer doktorum. Transfer masasında yatarken “embriyon çlk çok iyi, kaliteli, bu sefer olacak inanılmaz iyi embriyo. Tek korkum kürtaj olduğun için mikro yapışıklık, onları göremiyoruz buradan” demişti. Ve bugün sonucu hemşiresine attım yapışıklık var belli ki napıcam dedim. Histeroskopi ile halledilir dedi ve öyle öfkelendim ki. Madem histeroskopi ile garantiye alınabilirdi neden şansa bırakıp transfere aldılar beni.