ferhpnar zeynosileannis yok hayır görünmüyor en erken 19 u randevu alabildim pazartesi günü bi arayayım bakalım neden öyle olmuş
ferhpnar Eda1254 bende şeker olduğu için kontrole gelmen lazım takip edecez dedi o yüzden bi stres oldum. Birde 38 i geçmemeliyiz dedi sezeryn için
Eda1254 ferhpnar çok geçmiş olsun aksatmayin ozaman dediğim gibi randevu alamadığınizda bakarlar diye düşünüyorum randevu almadan da bakarlar
Babymom07 ferhpnar aynen aynen git nst falan başlıyor zaten belki randevusuz gidersin artık 35ten sonra nst başladı benim
biranne__ ferhpnar başka doktora gidin bişi olmaz takibiniz sistemde kayıtlı zaten o doktor gelirse görür ve zaten doğuma farklı doktor düşebiliyor her türlü hiç bi sorun olmaz
biranne__ ferhpnar bildiğim kadarıyla 34. Haftadan sonra elden sıra alabilirsin ben almıştım kendi hastanemde sizinkinde süreç nasıl işliyır bilemem ama
ferhpnar prens_prenses_annesi randevu kovalıyordum 🤣 başından beri hiç farklı doktora gitmedim bi ara özele de gidiyordum 14 haftaya kadar aynı anda devlete de gittim ama