Kızlar 39 hafta olduk 2 3 gundur ara ara düzensiz sancılar oluyor bugunde bebegi kasiktaa dahada asagi yani oralarda hissediyorum sanki çıkıcak gibi yuruyemiyorum şimdide sıcak basma kalpte hızlı çarpma halsizlik var aradada çok az sancı oluyor doğum belirtisimi acaba?