Esrabyndr İlk zamanlar ıslak pamuk kullanmanızı tavsiye ederim özellikle kız bebekse sürekli. Hep pamuk kullanırım demek çok gerçekçi olmuyor ıslak mendil bir noktada kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Uni baby yenidoğan fena değil bizde tahriş pişik yapmadı. Sleepyden hiç memnun kalmadım.