aslanmom__ Arkadaşlar merhaba kardeşim sezeryan oldu dikişinin üzerinde şişlik oluştu ödem deyip krem verdiler ama geçmiyor doktor da normal dedi ama çok ağrı yapıyor şişlik de asla geçmiyor 21 gün oldu bunu yaşayan var mı
gzm_42 aslanmom__ ben yaşadım canım doktor Sezeryan yerimin çok az kenarını açıp o iltihabı bastırarak akıttı ve antibiyotik krem vermişti onunla geçmişti
Hamileanne aslanmom__ dikiş üstünden boydan boya şişlik varsa o deformasyondur malesef doktor ilgisizliğinden kötü dikişten oluyor ve asla geçmiyor kötü görüntü oluyor bir sene olucak benim hala öyle düzelmedi
Meryykb01 aslanmom__ çok normal 40.güne kadar bi şey kalmıyor.Dr zaten Usg ile kontrol etmiştir sorun olsa söyler müdahale ederdi.Tek bir nokta ise dikişin başlangıç veya bitiş noktalarıdır bazende ortalarda kan birikebiliyor o da sorun değil öyle olmuş olsaydı dr antibiyotik verirdi zaten
aslanmom__ Semyil iki ayrı kadın doğumcu görmüş sezeryanı yapan doktor biri de geçer diyorlar ama geçmiyor siz yaşadınız mı böyle bişey
Semyil aslanmom__ yok canım ben henüz doğurmadım. Hemşireyim o yüzden sordum resim vs atabilirsen tanıdığım doktorlara sorabilirim
gzm_42 aslanmom__ Konya Selçuklu büyükşehir hastanesinde Doktor Hacer yavşan a yaptırmıştım hem doğumumu orda yapmıştım hemde bu işlemi canım
Whitecolour aslanmom__ akıntı enfeksiyon gibi bir durumu yoksa eğer keloid olabilir mi bir araştırın bu dediğimi isterseniz