Merhaba, benimde 18 günlük bebeğim. Kontrole gittiğimde sordum her emdiği de hep tuvalet yapıyor diye. Doktor normal dedi. Bu şekilde sarılık atacak dedi. Önemli olan her emdiği de yaptığından ziyade onun dışında da sürekli tuvalet yaparsa sıkıntı dedi.Ama tabi siz yine de doktorunuza danışın isterseniz. Ben de çok panik olmuştum. Ama siz yine de sorun belki bağırsak problemi de olabilir.