Aleyna0107 29 temmuz pazartesi sabahı saat 11 de randevum vardi normalde kahvaltı etmeden evden çıkmayan ben o gün sabah ne hikmetse hastaneden gelince yeriz diye bisey yemeden gittim muayene doktorum muayene etti 39+4 haftaliktim normal doğum düşünüyordum ama bir anda gelen korku nedeniyle bir önceki gece sezeryan olma kararı aldım o gün muayene gitmemdeki en büyük sebepte gün almaktı neyse doktorum beni muayene ederken vaktimin dolduğunu ve birsey yiyip içmediğimi sordu bende birsey yemedim sadece 1 bardak su içtim deyince git bebeğin eşyalarını falan al gel bugün doğurtalim seni dedi annem eşim ve ben şok olduk asla o gün beklemiyorduk😀neyse dedik vardır herseyde Bir hayir hastaneden ciktik bütün tanıdık eş dost herkese haber verdik sonra eşyaları almaya eve geldik ben Bi duşa girdim güzelce abdestimi falan aldim çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyordum çünkü ilk bebegimdi neyle karşılaşacağımı bilmiyordum hazırlandık herseyimizi aldik evden çıktık saat 2 gibi falan yatişım yapıldı sonra hemşireler geldi tekerlekli sandalyeye bindirdiler ve ameliyathaneye doğru götürdüler yolda ağlamaya başladım annem eşim herkes ağlıyordu hemşire isterse esimin ameliyata girebileceğini söyledi hemen kabul ettim çünkü çok korkuyordum ve o bana destek olup rahatlatirdi içeri girdim belden iğneyi yaptılar gerçekten hiç hissetmedim bile sanıldığı gibi korkutucu değilmiş sonra beni yatırdılar ve sondayı taktılar daha sonra üstümü örtüler sonra eşim geldi onunla konuştuk hemşireye ne zaman başlayacaklarını sordum aradan 2 dk geçmeden bir ağlama sesi geldi eşim ve bnde ağlamaya başladık çok farklıydı hala inanamiyordum bebeği giydirip yanima getirdiler öpüp kokladım daha sonra eşim ve bebeği çıkardılar aradan 15 dakika sonra bende çıktım ameliyat boyunca çok fazla kustum neden bilmiyorum sonra sakinleştirici verdiler rahatladım odaya çıktıktan 4 5 saat sonra vücudum kendime gelmeye başladı gelen giden misafirler oldu kendime geldikten sonra hemşire sondayı çıkarıp yürümemi istedi ama o ayağa kalkmak ve adım atmak sanki ölüyordum çok farklıydı zar zor adımlar atabildim ertesi gün taburcu olup eve geldik hala çok kotuydum kimisi ertesi güne toplaniyordu bide benim sorunum ben gaz çıkaramadım 4 gün çıkaramadığım için karnım davul gibi sismisti ve geceleri doğum sancısı gibi sancılar giriyordu uyuyamiyordum Allaha yalvarıyorum çocuğumun yüzünü göremedim annem ilgilendi sagolsun gözüm hicbiseyi görmüyordu emziremedim bile mama verdik daha yeni yeni kucağıma alıyorum Allah o anları kimseye yaşatmasın herkesin bünyesi farklı bugün 6 günlük olduk biraz daha iyiyim şükür ama hala tuvalete tek gidemiyorum onlarda zamanla düzelir inşallah evladım sağ salim yanımda ya gerisi inanın gelir geçer Rabbım herkese bu güzel duyguları nasip etsin inşallah Biraz uzun oldu ama içimi dökmek istedim🥰😍❤🙏🙏
d_ezgi0 Aleyna0107 sağlıkla büyütün bebeğinizi 🥹🌸 benim de 16 gün kaldı biraz korku heyecan yaşıyorum gün geçtikçe 🥹ilk ayağa kalkma da ne yaparım hemen kendimi toplayabilir miyim diye düşünüyorum. Bir de sorum olacaktı karnınıza bastırma olayı oldu mu acaba 🫠o da beni korkutuyor biraz
SuEmbal Aleyna0107 yaaa maşallah çok güzel bebeğin şimdi yanında dediğin gibi o çektiğin acılar gelip geçiyo rabbim bebeklerimizi bağışlasın geri kalan her şey yoluna giriyor🥰
nazliist Ne mutlu bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınız. İnşallah sizde kısa sürede toparlanırsınız. Benimde ilk doğumum olacak korkularım başladı elimde olmadan. Rabbim hepimizi kolaylıkla kurtarsın inşallah bebişlerimizi sağlıkla bizlerde kucağımıza alalım 🤲🏻
Aleyna0107 d_ezgi0 yok hayır ondan bende korkmuştum ama öyle bise yapmadılar zaten şunu soyliyim hemşire pansuman yapmaya geldiğinde bandı çıkardığını bile hissetmedim sezeryan ameliyatında son 2 katmanı yakiyorlarmış o yuzden hissizlik olusuyor bugun 7. Gunum hala hissizlik var dokununca acimiyor bile
Betul_ela0 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsunlar herkes bir gün sağlıklı gebelik geçirip sağlıklı bir şekilde doğum yaptığını ve bebeğini kucağına aldığını buraya yazarak anlatır umarım her doğumun bir zorluğu maalesef ki oluyor her anne her bebek kendine has oluyor kimisi sıkıntı çekmiyor ama kimiside maalesef ağır atlatıyor bunada şükür edelim bebişiniz yanınızda ve sağlıklı sizde öyle gaz elbette olucak tavsiyem elma çayı hem sütünüz için hemde bağırsak sağlığı için gayet faydalı tekrardan geçmiş olsun ve gözünüz aydın 🩷
Yildizyildizz Keşke hemen mama vermeseydiniz sonra mamaya alışıyor emmiyor gozunuzaydin güle güle büyütün
Zeynepp17 Yildizyildizz bunu yazınca anneyi daha fazla üzüyorsunuz farkında mısınız? Bende ilk doğumumda zor ayağa kalktım ameliyattan sonra hep kustum kendime gelemedim. İlk gün bebeğimi kucağıma alıp emzirmeyi bırakın yüzüne bile bakamadım o derece. Sütün bile sağlıkla gelmesi için annenin kendini toparlaması gerekiyor. Herkesi vücudu bir değil.
Aleyna0107 Yildizyildizz mama vermeseydim bu sefer sarıldıktan hastanelik olurdu çünkü ilk 4 gün bırakın emzirmeyi yemek yicek halim yoktu ve gözüm hicbirsey gormedi ama şükür mamaya alismadi göğüs ucumu tutamadığı için sagip veriyorum şimdilik
Tictack Hayırlı olsun, inşallah rabbim çektiklerinizin mukafatını versin. Neyse ki geçti şimdi güzel günler geldi 🥹 merak ettigim şey doktor vakti geldi deyip nedne direk sezeryana aldı acaba siz istediginiz için mi
Aleyna0107 Tictack yani zaten zamanı dolmuş artık gelişmiş madem sezeryan istiyorsun bugün yapalim ozaman diyerek aldı ameliyata
Beybyi Hayırlı olsun gözünüz aydın benim ablam da normal doğum yapmıştı o da kendinde değildi bebeğine ben bakıyordum emzirmiycek durumdaydı hastanede doktordan mama istedim sağolsun verdiler bı tane de şırınga verdiler şırıngayla damla damla yeğenimi besledegim günleri hatırlarım maşallah şuan 4 yaşında herşey gelip geçiyor
d_ezgi0 Aleyna0107 ay ne güzel umarım bende de olmaz bu bastırma işi 🫠tekrardan sağlıkla büyütün inşallah 🥰