yokusbebek Birmucize Dediğim gibi zaten sizin doktorunuzdan bahsetmedim 🌸 Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimiziii 🫶🏻 Doğumunuz ne zamannn
Birmucize yokusbebek Amin İnşallah güzel doğumumuz olsun besinlerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲 36+2 haftalık hamileyim sizin kaç haftalık 🌸
Birmucize yokusbebek evet ilk kızımda normal olmuştu Buda öyle oysun istiyorum. Gurbetteyim bakanım yok normal doğumda daha çabuk toparlanıyorsun İnşallah yine öyle olur 🤲
yokusbebek Birmucize Yaa ben de öyleyim. Kendi ailem Adana’da. Eşimin ailesi Diyarbakır’da. Biz Urfadayiz doğu görevinden dolayı. Ama sezaryan istiyorum, normalden korktuğum için.
Npolat Evet doğumuda Emre beyde yapıcam şanmedde daha önce gittim her kontrolümde herşey yolunda dediler bebeğimin kalbi 3 aylıkken durdu okadar test tahlil bir şey çıkmadı bundada oyüzden Emre beye gitmeyi tercih ettim
Birmucize yokusbebek benim ailem Bursa’da eşimin ailesi Antep’te. Eşimin ailesinden bir beklentim yok tek duam misafir gibi gelip gitmeleri yoksa yükten başka bişey değiller. Annemde gelemicek doğuma kardeşimin düğünü aynı zamana geliyor 🙃 o yüzden bu doğumda tekim eş dost yardım ederiz diyor umudu onlara bağladım bakalım 🤗
Blossoomm yokusbebek ay canım valla yerinde olsam normal doğum yapabileceksen normal yap sezeryan zor bence ya ben sezeryan oldum normal doğuramadım açılmam olmadı belkide ben iki zorlupu aynı anda çektiğim içindir hayırlısı olsun hakkınız da
Gizemgoral yokusbebek merhaba sezeryan için doğum ücretine ne dediler bende urfadayım sabit bir doktor bulamadım henüz
Blossoomm Birmucize çok iyimiş ya ben çok pahalı diye özele bakmıyordum detaylıyı ne kadara yapıyolar biliyomusunuz keainlikle çok para vermye gerek yok alt tarafı doğum yanı ben sezeryan oldum ilkinde mecbur bunda da sezeryan olacağım
Birmucize Blossoomm detaylı ultrasonu bilmiyorum yaptırmadım ben tarihi kaçırdım. Sezeryan doğum ücreti 15 diye biliyorum şanmede
yokusbebek Blossoomm Detaylı için Urfa’da özelde sadece Emre hoca var sanırım devlette de Şinasi Çiftçi varmış.
Blossoomm yokusbebek ay inanın bende bunları bilmiyorum 😂 urfada yeniyız eşim tayınden dolayı geldik ama ben hiç bir yeri bilmiyorum iaimleri de dahil😁 ben seyrantepe maşuk da oturuyorum bi burayı biliyoum burda da hastane varmı onu da bilmiyorum 🙈 bebeğim var küçük geMe şansım yok tek eşim de sabah işte oluyor bilmediğim içinde buraya sordum ona göre ilerleyeceğim inşallah
yokusbebek Blossoomm Biz de öyle doğu görevinden dolayı burda ilçedeyiz 😁 Hastane için merkeze gidip geliyoruz. O yüzden pek bilkiyorum merkezi.
Birmucize Blossoomm maşukta hastane yok maalesef Diyarbakır yolu ana yol üzerinde MetroLife ve Lotus hastaneleri var
yokusbebek Blossoomm Pek cesaret edemiyorum açıkçası normale. Panik atağım falan da var. O yüzden kendime de yavruma da eziyet etmek istemiyorum 🥹
Birmucize yokusbebek bende sizin gibiydim iğneye bile dayanamadım. Dişim ağrıdı doktora gittik iğne yapacaktı vazgeçtim eve geldim öyle hassas biriyim. Eğer çocuk açısından sıkıntı yoksa anne içinde öyle normal doğurabilirsiniz. Ben kızımı 24 saat suni sancı ile normal doğurdum. Ben doğurduysam herkes doğurur gibi geliyor 😂