Aylaa123 50_68 ayakta olucaksa çok dikilmdyin bence milletin hoplayıp zıplamasınada dikkat edersiniz size çarpmamaları için sıkıntı olmaz
Eslam 50_68 ben olsam gitmezdim kalabalik ortam ne olur ne olmaz biri carpabilir düşebilirsin kavga olabilir arada kalabilirsin normal zamanda hamilelere saygi yok oyle bir durumda kimse kimseyi farketmez bu benim fikrim.
myavocado 50_68 bu kadar ileri haftada yüksek ses sakıncalı, bebeği strese soktuğu ve işitme duyusunu olumsuz etkileyebileceği yönünde bir bilimsel yazı okumuştum. Bence gitmeyin
50_68 myavocado ya gittik ama 1saat durup geldik içimiz rahat etmeyip döndük 1saatten bir şey olur mu ki
1bebe1meow 50_68 1 ay sonra doğumum var geçen hafta Sefo konserine gittim iyiki de gittim çok eğlendim 🤣 ama dikkat edin çarpan olabilir karnınıza benim elim karnımda gezdim ne olur ne olmaz diye