Mommyshark2023 Merhaba kızlar yenidoğan bebeğinizi genetik,kardiyoloji gibi bölümlere yönlendirdiler mi rutin bakılması için
Eda1254 Mommyshark2023 ilk kez duyuyorum buna neden ihtiyaç duyulduğunu anlatmaları gerekirdi benim oğlumu kuveze almışlardı üfürüm duymustular kardiyolojiue gittmistik kırkı çıkmadan oda küçük bı delik bardi şuan çok şükür kapandı o delik
Mommyshark2023 Eda1254 herhangi bir sorun söylemediler çam sakurada yönlendirdiler rutin olarak mı yönlendiriyorlar onuda anlamadım hiçbirşeyi açıklamadan iş yapıyorlar
Eda1254 Mommyshark2023 o rutin olmuyo işte korkutmak gibi olmasın ama bana doktor üfürüm duydum kardiyolojiye götürün dedi ben kuvezden aldım oğlumu direk ertesi gün çocuk kardiyolojisine gittim kalbinde delik olduğunu öğrendim
Mommyshark2023 2bebekannesi3542 taburcu olurken birşey demediler ama sonrasında poliklinikte kardiyoloji ve genetik bölümünden randevu alırsınız dedi ama hiçbirşey açıklamak yok gerçekten o kadar sorun yaşadımki kimseye tavsiye etmiyorum
2bebekannesi3542 Mommyshark2023 damar görünümünden kaynaklı da olabilir siz vakit kaybetmeden götürün bakılsın..
Mommyshark2023 2bebekannesi3542 ya şimdi kağıda baktım doktor yanlış yönlendirmiş kbb genetik demişler doktor kardiyoloji yazmış . Genetiğede sanırım doğduğunda baş çevresi büyük diye yönlendirdiler