Doktorunuz da sıkıntı olmadığını söylediyse bence endişelenmeyin ben de annemin karnında tüm gün hiç hareket etmezmişim sadece gece edermişim hatta bir gece etmeyince annem çok korkmuş doktora gitmişler, benim doktorum perinatolıg bana takip için hareket etmezse tatlı bir şeyler ya soluna yat iki saat daha etmezse endişelen demişti