Abc_2121 ria takılıydı çıkardığım ay hamile kaldım ama kimyasal gebelik çıktı sonra gözüm korktu 2 ay denemedik sonra denememizin 3. Ayı şu an yine hamile olduğumu öğrendim ama beta hcg çok düşükk yine kimyasal diye korkuyorum kötü hissediyorum 🥺
Zaten kendimi çok zor ikna etmiştim 2. Çocuğaa şimdi yine sağlıklı gebelik değilse tekrar nasıl cesaret edeceğim bilmiyorum