1hamle canım benim ne endişelisin çokta haklısın hepimiz aynıyız ufacık bir şey olsa aman bir şey olur mu oldu mu.. :) gönlünü ferah tut iyi düşün ki iyi şeyler gelsin başına bazen vücut bebeği kabullenmez yani onu parazit gibi görür bu yüzden enfeksiyon çıkması hamilelikte çok normal bir durum.. biraz sende soğuk algınlığı gibi bir üst solunum hastalığı geçiriyor olabilirsin ateş ondan kaynaklı olabilirken normal bi enfeksiyon da olabilir. Endişelenme ilaçlarını aksatma bebeğin kalp sesi bile farklı ultrason cihazlarında farklı gümbürtüde gelir sadece ritmik olarak değişir. Endişelenip hem kendini hem bebeği strese sokma ılık duşunu al düzenli ilaçlarını iç kendine şifa çorbası yap ya da yaptır dinlenerek geçirmeye çalış düşüncelerinle hayatını yönlendirme 💐 çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🌸🩵