Cosimaniehaus yokusbebek yengem kiwi markası kullanmıştı gayet memnundu. Çalıştığı için sık sık kullandı. Ben de aynısını kullanacağım.
ozlemprlk16 yokusbebek benim ki kiwi markası a101 den almıştım ilk bebeğimle kullandım ve harika çok memnun kaldım gorumcem lansinoh almıştı onunkini istedim karşılaştırmak amaçlı ama kiwi markası daha iyi cekimli bence ben çok memnun kaldım tavsiye ederim
Sevgi_2104 yokusbebek kiwinin şarjlı olanını kullanıyorum çok memnunum o kadar pratik ki her yerde kullanabiliyorum ve şarjı çok uzun gidiyor çekimi çok iyi
Guzelanne56 yokusbebek Merikom Sunshine48 Hayatımda kendime yaptığım en büyük iyilik kiwi oldu elektırıklı tek başlıklı olanı aldım hastane pompası pahalı markalar asla ıse yaramadı onun sayesınde sütüm geldı sutumun son damlasına kadar cekıyordu 2 sene önce almıstım oglum emmedı hıc hep sağdım ve sakladım makınayı şuan tekrar hamıleyım onu kullanacağım sapa sağlam sadece bıberonu değiştirecegım ıster ıstemez sterıl degıl ama makınadan memnunum Evde kettle aırfery kıwı makınası herseyım kıwı hem ucuz hemde kalıtelı
yokusbebek @ozlemprlk16 @Sevgi_2104 Teşekkür ederiiim, ben de onu düşünüyordum. Kararsız kalmıştım. Çok iyi fikir edinmiş oldum 🌸🫶🏻
ozlemprlk16 yokusbebek asla pişman olmazsınız bence kiwiyi deneyin mutlaka bana da herkes lansinoh al diye ısrar etmişti ama bu kadar pahalı Bi markadsn çekim gücü iyi beklerdim kiwi aldım daha iyi çekim var denedim tasdikledim elektrikli olandan alın kademe kademe ayarı var zaten
DenizBatus Kızlar peki şarjlı olan mı iyi acaba elektrikli olan mı?bende almayı düşünüyorum karar veremedim
Sevgi_2104 DenizBatus şarjlı olandada kademe ayarı var bide şarjlı olması istediğin odada yerde sağım demek çok rahat oluyor hastanede sağmak durumuna kalmıştım mesela ve priz çok uzaktı iyi ki şarjlı almışım dedim
DenizBatus Sevgi_2104 yaa öyleyse evet şarjlı daha iyi ama yinede tam emin olmak lazım Trendyoldan satıcıya sorarım ben yinede teşekkür ederim ☺️🌸
Ozgeblgn07 yokusbebek ben kullanıyorum a101 den almıştım diğer markalara göre kat kat iyi hem fiyat olarak bütçeyi sarsmayan hem de kalite olarak çok güzel işimi gördü tavsiye ediyorum