Hamileliğimi öğrendiğimden beri kayınvalidemler evimize çok gelmediler beni yormamak için . Geçen de sağ olsun gittiğimizde bize bir sürü hazırlık yapmış buzluğuma falan . Pazartesi de çarşıya çıkacaklarmış . Nezaketen çaya çağırmak istiyorum . Çünkü epey oldu. Menü olarak ise ;
Fındık Lahmacun
Ağlayan pasta düşünüyorum . Başka ne olabilir ? Ya da bu ikisi yeterli mi ?