selencinaar Hayatımda kendime yaptığım en büyük iyilik kiwi oldu elektırıklı tek başlıklı olanı aldım hastane pompası pahalı markalar asla ıse yaramadı onun sayesınde sütüm geldı sutumun son damlasına kadar cekıyordu 2 sene önce almıstım oglum emmedı hıc hep sağdım ve sakladım makınayı şuan tekrar hamıleyım onu kullanacağım sapa sağlam sadece bıberonu değiştirecegım ıster ıstemez sterıl degıl ama makınadan memnunum
Evde kettle aırfery kıwı makınası herseyım kıwı hem ucuz hemde kalıtelı