Kızlar merhaba ben 4.5 aylık hamileyim bu 2. Dolgum kırıldı ilkine geçici yapılmıştı o da kırıldı diş kalmayacak bu gidişle böyle birşey yaşayan var mı aranızda ya ağrım yok o yüzden yaptırmak istemiyorum ama diğerler dolgularım da böyle kırılacak diye korkmaya başladım