37+4 haftalığım ve benim ağlama isteğim oluyor aşırı derecede kaynanamın evindeyim doğum burda olacak çarşamba günü de annem geliyor ama ben aşırı duygusalım sanırım bugün düşününce evde nasıl yapacağım dedim. Ev yemek bulaşık temizlik eşim bebek herşeyle nasıl başedeceğim bilmiyorum