Songul211 sorun değil sonuçta başladın canım yeşillik dediğim gibi süt ayran et seviyorsan bol bol et ben yiyemedim veganım tavuk dışında asla kırmızı et yemem canım hiç çekmedi :( ama çok şükür sağlıklı oldu herkes bana çocuk zayıf doğacak falan dedi gayet 3.130 kilo doğdu ve gayette sağlıklı çok şükür hamur işi hariç Herseyi ye özellikle ben kaşar ve soda da çok yedim ama son aylarda zaten doktor diyor günde bir kez soda iç diye oda kasıklara iyi geliyordu